Gyakori Kérdések

Átvehetem személyesen a rendelésemet?
Cégünk nem rendelkezik fizikai bolttal, bejelentett címünk nem átvételi hely. A rendeléseket kizárólag futárszolgálatokon keresztül tudjuk eljuttatni vásárlóinkhoz. Személyes áruátvételre nincsen lehetőség.

 

Van raktáron a termék?
A termékek mellett feltüntetjük, hogy elérhető e raktárról. Sokat dolgoztunk azon, hogy pontos raktár információt tudjunk adni megrendelőinknek. Bízhat abban amit a termék mellett információként talál.

 

Hány nap a szállítás?
Szintén olyan információ, amit a termékek mellett feltüntetünk. A legtöbb raktáron lévő termékre 3-4 munkanap szállítási határidőt vállalunk. Az ettől eltérő szállítási határidőket is a termékek mellett feltüntetjük.

 

Mikor érkezik a rendelésem?
Rendelése leadásakor minden esetben az Ön által megadott email címre egy automatikus visszaigazolást küldünk. Ez a visszaigazolás csupán megerősíti, hogy rendelését megkaptuk. A termék mellett feltüntetett szállítási határidő nyújt támpontot, hogy hány nap múlva várhatja rendelésének megérkezését.

 

Kapok információt a rendelésem állapotáról?
Információt küldünk, ha rendelése összekészítés alatt van és arról is ha számlája elkészült. A számla elkészültének másnapján szokott a rendelés a megadott címre megérkezni. A futárcégek minden esetben kiszállítás előtt értesítik a csomag érkezéséről a megrendelőket. Gyakran előfordul, hogy az emailcímet pontatlanul adják meg. Ilyenkor sajnos nem érkeznek meg visszaigazolásink, ezért a cím megadásánál legyen körültekintő.

Visszaigazolásaink sok esetben a levelező rendszer levélszemét mappájában kötnek ki, így mielőtt felhívna minket, érdemes azt is ellenőrizni.  

 

Feltudják még ma soron kívül adni a rendelésem, mert nagyon sürgős?!
Sajnos nincs lehetőségünk arra, hogy a logisztikai folyamatokba belenyúljunk egyedi esetek miatt. Ezzel kockára tennénk a többi rendelés időben történő feladását. Megértésüket kérjük.

 

Nem találom a terméket az áruházban. Betudják szerezni?  
Webáruházunk kínálatát folyamatosan bővítjük. Több, mint 5.000 féle termék közül tudnak az oldalunkra ellátogatók választani. Előfordul, hogy még így sem található meg a keresett termék. Csak azon a termékekre tudunk rendelést felvenni, amelyek megtalálhatók a webshop kínálatában.

 

Hány év garancia van a termékre?
A garancia időt minden garanciaköteles termék mellet feltüntetjük. Ha a termékre van gyártói kiterjesztett garancia, akkor azt is kiírjuk.

 

Reklamációm van. Mi a teendő? Sérülten, hiányosan érkezett a termékem.
A Kazán WebShop kizárólag megbízható gyártók kifogástalan minőségű és bontatlan csomagolásban lévő termékeit forgalmazza. Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy vásárlóink elégedettek legyenek és megtiszteljenek minket bizalmukkal.

Mindezek ellenére sajnos előfordul, hogy szállítás közben a termék megsérül, vagy elvész a csomagolásból valami. A terméket megérkezésekor minden esetben vizsgálja meg. Sérült csomagolású terméket ne vegyen át a futártól.

Ha mégis probléma lenne, akkor az info@kazanwebshop.hu email címre szíveskedjen levelet írni nekünk. Kollégáink készségesen rendezni fogják reklamációját.